dinsdag 23 december 2014

Expo Lara Muradjan vanaf 03-01-2015 t/m 30-01-2015 "Kunstcafé Gommers"





Opgegroeid in een milieu, waar altijd ruimte en aandacht was voor kunst, wist  ik al vroeg dat ik mij met beeldende kunst bezig zou houden.
Na afronding van mijn studies aan  de Academie van Beeldende Kunsten in Moskou, richting decorontwerp en schildertechnieken, volgde een korte periode waarin ik naast decorontwerp tekende en schilderde en mijn werk exposeerde. In mijn tweede vaderland houd ik mij bezig voornamelijk met schilderen  en tekenen, met toepassing van nieuwe en gemengde technieken en kleurencombinaties. Ik werk even graag met olie- en waterverf  en andere media  als met krijt, penceel of houtskool, waarbij mijn voorkeur gaat immers naar de afwisseling van  onderwerpen. Met liefde voor kleurenschakeringen en inspiratie wil   ik in mijn voorstellingen  een bepaalde stemming weer te geven, teneinde de kijker een moment  van innerlijke overdenking te schenken. Het doet mij genoegen mijn recente werken in diverse  composities  en kleurenopbouw, onder andere  in de genre van figuratief magisch realisme, aan alle kunstliefhebbers en bezoekers van “Kunstcafé Gommers“  laten zien.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten