donderdag 1 mei 2014

Joop van ’t Hoenderdaal 2



Opening zaterdag 10 mei
Om 17.00 uur

Kunstcafé Gommers
Voorhaven 46 a
3024 RP Rotterdam 010-4255305
www.kunstcafegommers.blogspot.com

De expositie loopt van 10 mei t/m 31 mei 2014
Openingstijden Di t/m Zat van 16.00 – 24.00 uur.

Tijdens deze expositie exposeer ik tekeningen uit de 80-er jaren. Het betreft de laatste 7 tekeningen uit mijn bezit met als onderwerp ( kleur ) potloden.
Na 25 jaar uit het magazijn gehaald hier en daar wat bijgewerkt, en de vraag die zich opdringt is natuurlijk hoe sterk is het werk na 30 jaar?
Verder exposeer ik nog kleurpotloodtekeningen van fruitschalen uit de 90-er jaren. Het gaat hierbij ook om de eerste werkstukken uit 96/97 met dit onderwerp.
Omdat de expositieruimte niet zo groot is staan de werken die ik niet kan ophangen op mijn website onder de groep Kunstcafé. 
Als u iets van uw gading ziet kunt u altijd een afspraak maken of een optie nemen om het werk in het echt te komen bekijken. Dit alles uiteraard geheel vrijblijvend.


Joop van ’t Hoenderdaal
Sonoystraat 24 c     3039 ZV  Rotterdam      010-4667297
E-mail:joophoenderdaal@gmail.com     Website:www.joophoenderdaal.exto.nl    Groep Kunstcafé 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten