woensdag 19 maart 2014

EXPO JOOP HOENDERDAAL 29 maart 2014

Opening zaterdag 29 maart
Om 17.00 uur

Kunstcafé Gommers
Voorhaven 46 a
3024 RP Rotterdam 010-4255305

De expositie loopt van 29 maart t/m 26 april 2014
Openingstijden Di t/m Zat van 16.00 – 24.00 uur.

Tijdens deze expositie laat ik o.a. werk zien uit de 90-er jaren. Het onderwerp: oud en beschadigd speelgoed als symbool van vergankelijkheid. Toen kwam bij mij de vraag: is dit kunst of ambacht ?
Ik weet het niet de kijker moet het maar bepalen.
Verder toon ik kleurenlino’s die ik in 1999 in opdracht van het Centrum Beeldende Kunst hebt gemaakt, hier zijn nog enkele afdrukken van over. Omdat het café niet zo groot is en ik veel werk uit mijn privécollectie van andere kunstenaars aanbied, heb ik hiervoor tijdens deze expositie een aparte groep aangemaakt op mijn website. Daarop toon ik de werken met alle gegevens zoals techniek, formaat, prijs enz.
Als u iets van uw gading ziet kunt u altijd een afspraak maken of een optie nemen om het werk in het echt te komen bekijken. Dit alles uiteraard geheel vrijblijvend.

Joop van ’t Hoenderdaal
Sonoystraat 24 c     3039 ZV  Rotterdam      010-4667297
E-mail:joophoenderdaal@gmail.com     Website:www.joophoenderdaal.exto.nl    Groep Kunstcafé 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten